Tekijät-podcast pureutuu upeiden ammattien ytimiin

Keskiviikkona 30.8. alkaa Teollisuusliiton uusi podcast-sarja Tekijät. Tekijät pureutuu teollisuusalojen ammattien ytimiin opintopolkuja ja työnkuvia avaten.
Tekijät esittelee ammatillisen osaamisen vaativuutta ammatillista uraa ja siihen johtavaa koulutusta harkitseville. Sarja osoittaa, että ammatillinen koulutus kannattaa ja teollisuudenalojen ammatinharjoittajia tarvitaan nyt ja tulevaisuudessa.

Moni ei tiedä, että ammatillista opintopolkua pitkin voi päätyä halutessaan tohtoriksi asti. On siis aika kumota myytit ja kuunnella. Tekijät ilmestyy kuusi kertaa elo–lokakuun 2023 aikana.

Kuuntele Tekijät-podcastin ensimmäinen jakso.

Olethan tutustunut jo Teollisuusliiton Duunivalmennukseen? Duunivalmennus auttaa, kun olet työurallasi muutostilanteessa tai haluat oppia uutta.