Teollisuusliiton jäsenpaneeli kiinnostaa: liki 4 400 jäsentä ilmoittautui mukaan

Syys–lokakuussa koostettiin uusi jäsenpaneeli. Mukaan ilmoittautui peräti 4 392 vapaaehtoista teollisuusliittolaista. Tämä on yli 1 500 enemmän kuin edellisessä paneelissa. Suunta on mitä mainioin: nyt paneeli edustaa moniäänistä jäsenistöä entistä laajemmin.

Uudessa vuoden 2023–2024 paneelissa enemmistö (71 %) on rivijäseniä. Osallistujat ovat yleisimmin suorittaneet ammatillisen perustutkinnon (71 %). Paneelissa on miesenemmistö (75 %) ja panelistien iän keskiarvo on 48 vuotta.

Teollisuusliiton jäsenpaneelikyselyissä jäsenet pääsevät kertomaan työelämään, yhteiskunnallisiin asioihin ja moneen muuhun liiton toimintaan liittyvään asiaan kantansa.

Loka–marraskuussa panelistit pääsevät vastaamaan Ostovoimakyselyyn. Ilmoittautumisen yhteydessä toteutettu ensimmäinen kysely koski muun muassa valmiutta työtaisteluihin. Kyselytuloksia hyödynnetään Teollisuusliiton päätöksenteossa ja palvelujen parantamisessa.

Lue lisää Teollisuusliiton jäsenpaneelista.

Teollisuusliiton uuden jäsenpaneelin koko on yli 4 300. Tämä on 1 500 vapaaehtoista jäsentä enemmän kuin aiemmassa paneelissa.