Teollisuusliitto hakee aluetoimitsijaa vuorotteluvapaan sijaisuuden ajaksi Pohjois-Suomen toiminta-alueelle

Etsimme joukkoomme positiivista, motivoitunutta ja ennakkoluulotonta työntekijää aluetoimitsijan tehtävään – sinua, joka olet valmis oppimaan uutta ja jakamaan osaamistasi.

Sinulla on kokemusta ja näkemystä työelämän edunvalvonnasta sekä ay-liikkeen järjestötoiminnasta. Sinut tunnetaan ratkaisukeskeisyydestäsi ja erinomaisista vuorovaikutus- ja neuvottelutaidoistasi. Osaat ilmaista itseäsi sujuvasti myös kirjallisesti. Kielitaitoasikin tarvitaan. Ihmisten kanssa toimiminen on sinulle helppoa ja luontevaa. Kaiken lisäksi olet kiva työkaveri.

Aluetoimitsijan työ on monipuolista ja vaihtelevaa – kahta samanlaista päivää ei ole. Pääasiallisina työtehtävinä ovat jäsenten työsuhdeasioiden hoitaminen, ammattiosastojen- sekä luottamushenkilöiden tukeminen ja työpaikkojen järjestäminen toiminta-alueella. Pääset mukaan suunnittelemaan toiminta-alueella järjestettäviä koulutuksia ja toteuttamaan erilaisia jäsentilaisuuksia. Työpäivät ovat epäsäännöllisiä ja ajoittain myös viikonloput kuluvat työn merkeissä. Alueella sutjakasti liikkuminen edellyttää oman auton käyttöä. Teemme työtä siellä missä jäsenemme ovat! Aluekeskuksemme sijaitsee Oulussa, mutta työtehtävät sijoittuvat Pohjois-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapin alueelle.

Valituksi tulevalle takaamme mielenkiintoisen työtehtävän, joustavan ja kannustavan työyhteisön sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Toivomme tehtävään valittavan aloittavan 24.6.2024 tai sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 7.5.2024 tästä linkistä. Haastattelu järjestetään tiistaina 28.5.2024 Oulussa.

Huomioithan, että valittavan henkilön tulee täyttää vuorotteluvapaasijaiselle asetetut edellytykset:

• Sijaisen on oltava työtön työnhakija TE-toimistossa välittömästi ennen sijaisuuden alkamista.
  • Sijaiseksi käy henkilö, jonka työttömyys on yhdessä tai useammassa jaksossa kestänyt vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana.
  • Poikkeus: Seuraavissa tilanteissa sijaiseksi voidaan palkata henkilö, jonka työttömyys on kestänyt vain yhden päivän välittömästi ennen sijaisuuden alkamista:
    • Henkilö on vuorotteluvapaan alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.
    • Henkilö on alle 30-vuotias ja ammatillisen- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi.
    • Keskeneräiset opinnot ja mahdollinen yritystoiminta on selvitettävä TE-toimistossa.
  • Sijaiseksi ei voida palkata henkilöä, jota pidetään työttömyysturvalaissa määriteltynä päätoimisena opiskelijana tai päätoimisena yrittäjänä.

Lisätietoja voit kysellä aluepäällikkö Hanna-Kaisa Hämäläiseltä sähköpostitse [email protected]  tai puhelimitse numerosta 050 351 0793 keskiviikkona 24.4. kello 9–10, torstaina 25.4. kello 9–10 ja 15–16 sekä maanantaina 29.4. kello 9–10 ja 15–16.