Lataa mobiilijäsenkortti ja ilmoittaudu mukaan arvontaan – voit voittaa kätevän grillikorin!

Ilmoittaudu arvontaan Teollisuusliiton mobiilijäsenkortissa 31.5.2024 mennessä, ja voit voittaa kätevän grillikorin. Arvomme yhteensä 20 grillikoria.

Osallistu näin:

• Lataa matkapuhelimeesi liiton mobiilijäsenkortti, jos sinulla ei ole sitä vielä käytössä. Ohjeet löydät täältä.
  • Avaa mobiilikortti puhelimessasi ja siirry vasemmassa yläkulmassa näkyvään valikkoon.
  • Valitse Arvonta ja ilmoittaudu mukaan ohjeita noudattamalla.

Arvonta on käynnissä 31.5.2024 asti. Ilmoittautumisajan päätyttyä arvomme palkinnot. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Mobiilikortti on kätevä: Sen myötä jäsenkortti kulkee aina mukanasi. Voit myös koska tahansa tarkistaa kaikki jäsenetusi ja tarvittaessa todistaa yhteistyökumppanillemme jäsenyytesi, mikäli edun saaminen sitä edellyttää.