Lataa mobiilijäsenkortti ja ilmoittaudu mukaan arvontaan – voit voittaa otsalampun!

Ilmoittaudu arvontaan Teollisuusliiton mobiilijäsenkortissa 15.12.2023 mennessä, ja voit voittaa kätevän otsalampun. Arvomme yhteensä 25 otsalamppua.

Osallistu näin:

• Lataa matkapuhelimeesi liiton mobiilijäsenkortti 15.12.2023 mennessä. Ohjeet löydät täältä.
  • Avaa mobiilikortti puhelimessasi ja siirry vasemmassa yläkulmassa näkyvään valikkoon.
  • Valitse Arvonta ja ilmoittaudu mukaan ohjeita noudattamalla.

Arvonta on käynnissä 22.11.–15.12.2023. Ilmoittautumisajan päätyttyä arvomme palkinnot. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Mobiilikortti on kätevä: Sen myötä jäsenkortti kulkee aina mukanasi. Voit myös koska tahansa tarkistaa kaikki jäsenetusi ja tarvittaessa todistaa yhteistyökumppanillemme jäsenyytesi, mikäli edun saaminen sitä edellyttää.