Hae Teollisuusliiton jäsenhintaisia kesä- ja syyslomia

Teollisuusliiton viikko-osakkeet viikoille 23–52/2024 ovat jäsenten haettavissa 9.2.2024 alkaen. Liitolla on tasokkaita viikko-osakkeita Hannunkivessä, Himoksella, Kalajoella, Katinkullassa, Kuusamossa, Levillä, Naantalissa, Punkaharjulla, Pyhäniemessä, Rukalla, Saariselällä, Saimaalla, Sallassa, Tampereella, Ylläksellä, Vierumäellä ja Ängesholmissa.

Hae lomaa viimeistään 7.3.2024. Jäsenhintaiset lomat arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 12.3.2024. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti arvonnan jälkeen ensisijaisesti sähköpostitse.

Arvontojen jälkeen varaamatta jääneet loma-ajankohdat tulevat varattaviksi 18.3.2024 kello 10. Lisätietoja haettavista kohteista, hinnoista ja hakemisesta löydät www.holidayclub.fi/yrityspalvelu. Kirjaudu ensin sivulle yhteisellä käyttäjätunnuksella teollisuusliitto ja salasanalla teollisuusloma. Hakemusta varten tulee lisäksi rekisteröityä tai kirjautua omalla jäsennumerollasi. Lisätietoja löydät sivuilta.

Holiday Club Yrityspalvelu: puh. 0300 870 903 arkisin kello 9–15 (0,60 euroa/min korkeintaan 3 euroa + pvm/mpm, myös jonotus on maksullista), sähköpostiosoite: [email protected]