Industrifackets semstererbjudande för medlemmar

Industrifacket rf:s tillägna veckoaktier för veckorna 23–52/2024 kan ansökas från och med 9.2.2024. Förbundet har förnämliga veckoaktier i följande orter: Hannunkivi, Himos, Kalajoki, Katinkulta, Kuusamo, Levi, Nådendal, Punkaharju, Pyhäniemi, Ruka, Saariselkä, Saimen, Salla, Tammerfors, Ylläs, Vierumäki och Ängesholm.

Ansöka om ledighet senast 7.3.2024. Semesterveckorna mellan alla ansökningar utförs genom lotteri den 12.3.2024. Resultaten publiceras eft er dragningen. Efter den 18.3.2024 kl 10.00 öppnar bokningen för de oansökta veckorna. Mer information om objekt, priser och ansökan hittar du på adressen www.holidayclub.fi/yrityspalvelu.

Logga först in på sidan med det gemensamma användarnamnet teollisuusliitto och lösenordet teollisuusloma. För att lämna in en ansökan måste du dessutom registrera dig eller logga in med ditt medlemsnummer. Mer information om detta finns på sidan.

Holiday Club Företagstjänst: tel. 0300 870 903 vardagar kl 9–15 (pris 0,60 €/minut, max 3 € totalt + lokal- eller mobilsamtalsavgift. Även väntetid debiteras), [email protected].