5 hyvää syytä liittyä

Jäsenyys kannattaa joka päivä

Yhdessä saamme aikaan asioita, joita kukaan ei pysty tekemään yksin. Jäsenmaksu on sijoitus siihen, että meillä on voimaa vaikuttaa. Siksi jäsenyys kannattaa joka päivä!

1. Saat paremmat työehdot

Työehtosopimuksissa määritellään minulle paljon paremmat ehdot kuin laki määrää. Tällaisia ovat muun muassa jopa tuhansia euroja paremmat vuosiansiot, lyhyempi työaika, sairausajan palkka ja perhevapaiden palkka.

2. Turvaat selustasi työelämässä

Saan luottamushenkilöiden tuen työpaikallani sekä neuvontapalvelut ja oikeusavun ongelmatilanteissa. Saan ansiosidonnaisen työttömyysturvan työttömyyskassan kautta.

3. Pääset mukaan vahvaan joukkueeseen

Olen osa jotain isompaa kokonaisuutta, jossa aktiiviset jäsenet yhdessä huolehtivat kaikkien työntekijöiden eduista. Liitto antaa äänen myös työpaikan hiljaisille.

4. Voit vaikuttaa omaan työelämääsi

Minun työni on arvokasta. Pystyn liiton kautta kehittämään työelämää vielä reilummaksi ja oikeudenmukaisemmaksi. Lisäksi liiton osaavat asiantuntijat tekevät jatkuvaa vaikutustyötä työelämän parantamiseksi.

5. Saat rahanarvoisia etuja

Liiton kautta saan paljon rahanarvoisia etuja, kuten laadukkaat koulutukset, urapalvelut, edulliset matka- ja tapaturmavakuutukset, kohtuuhintaiset lomakohteet ja polttoainealennukset.