Teollisuusliittoon uutta henkilökuntaa

Teollisuusliiton hallitus päätti tänään yhdeksän uuden työntekijän palkkaamisesta Teollisuusliittoon.

Teollisuusliiton yhteiskuntasuhteiden yksikköön ulkoisen viestinnän päälliköksi valittiin Ville Kopra, 38 ja viestintäasiantuntijaksi Veli-Matti Kauppinen, 44. Molemmat ovat aikaisemmin työskennelleet mm. Metalliliitossa.

Suurin osa tehtäviin palkatuista aloittaa työt liiton järjestötoiminnassa. Liiton nuoriso- ja opiskelijatoiminnasta vastaavaksi toimitsijaksi valittiin Petteri Männistö, Keski-Suomen aluetoimitsijaksi Jyväskylään Jani Väisänen ja Hämeen aluetoimitsijaksi Hämeenlinnaan Mikko Virolainen. Oulun aluetoimiston toimitsijaksi puolestaan valittiin Sami Nyman ja Kaakkois-Suomi-Savo-Karjalan toiminta-alueen järjestämistoimitsijaksi Mika Kolehmainen.

Erityisalojen sektorilla aloittaa työnsä sopimusasiantuntijana Martti Paavilainen ja Murikka-opiston työsuojeluaineiden opettajana Juha Vasara.