Puoti palvelee – liiton verkkokauppa avattu

Teollisuusliiton verkkokauppa Puoti palvelee nyt ammattiosastoja ja jäseniä. Puoti esittäytyi jäsenristeilyllä Silja Europalla. Puodista voi tilata erilaisia tuotteita Teollisuusliiton ilmeellä kohtuuhintaan.

Tilausjärjestelmä ei ole vielä täysin valmis ja tekniikkaa hiotaan, mutta tavoite on, että tilaaminen olisi mahdollisimman helppoa ja nopeaa. Puodista voi tilata erilaisia tuotteita Teollisuusliiton ilmeellä kohtuuhintaan.

– Paitoja, kyniä, lippiksiä ja mukeja. Osa tuotteista on sellaisia, että niissä on liiton logo. Osa on sellaisia, että niihin voi painattaa ammattiosaston oman nimen ja logon, luettelee viestinnän suunnittelija Erika Parvikoski.

Valikoimassa olevat tuotteet on valmistettu vastuullisesti, ja kaikkien tuotteiden alkuperä on jäljitettävissä. Muun muassa pipot ja huivit on tehty Suomessa. Ne voi tilata edullisemmin ennakkoon, jolloin ne toimitetaan tilaajille syksyksi.

Puoti antaa asiakkailleen alkuvaiheessa merkittävän tarjouksen.

– Syyskuun alkuun asti tilaajan ei tarvitse maksaa toimituskuluja, kertoo Parvikoski.

Toistaiseksi Puoti palvelee asiakkaitaan suomeksi mutta tulevaisuudessa myös ruotsiksi.

Astu Puotiin: puoti.teollisuusliitto.fi