Förbundets nätbutik Puoti har öppnat

Industrifackets nätbutik Puoti betjänar nu fackavdelningarna och medlemmarna. Butiken lanserades under medlemskryssningen på M/S Silja Europa.

Beställningssystemet är inte ännu helt färdigt och tekniken finjusteras ännu, men målet är att det ska vara så lätt och snabbt som möjligt att göra beställningar. Nätbutiken erbjuder diverse förbundsprodukter till ett rimligt pris.

– Skjortor, pennor, kepsar och muggar. En del av produkterna är försedda med förbundets logga. På andra produkter kan man däremot låta trycka den egna fackavdelningens namn på, räknar kommunikationsplaneraren Erika Parvikoski upp.

Produkterna i näthandeln är ansvarsfullt tillverkade och deras ursprung går att spåra. En stor del av dem är tillverkade i Finland.

Näthandeln Puoti har ett betydande öppningserbjudande.

– Fram till början av september är leveransen gratis, berättar Parvikoski.

Puoti betjänar nu endast på finska men i framtiden också på svenska. Stig in i Puoti: puoti.teollisuusliitto.fi