Teollisuusliiton aloilla valitaan luottamusmiehet marras–joulukuussa

Suurimmalla osalla Teollisuusliiton aloista valitaan luottamusmiehet marras–joulukuussa. Vaaleissa valitaan pääluottamusmiehen lisäksi varapääluottamusmies sekä työosastojen luottamusmiehet. Luottamusmiehen toimikausi on kaksi vuotta.

Luottamusmies edustaa työpaikalla sekä työntekijöitä että ammattiosastoa. Lue lisää luottamusmiehen tehtävistä täältä.

Suurimman osan vaalimateriaalista voi tulostaa liiton verkkosivuilta tai tilata sen materiaalitilauslomakkeella.

Huom!

Jakajien luottamusmiehet on valittu vuonna 2017 joko vuodeksi tai kolmeksi vuodeksi, joten kaikilla työpaikoilla ei järjestetä tänä vuonna vaaleja.

Media- ja painoalan luottamusmiehet on valittu vuoden 2017 lopussa kolmeksi vuodeksi, eli seuraavan kerran alalla valitaan luottamusmiehet vuonna 2020.

Viestintäalan toimihenkilöt ovat valinneet luottamusmiehet vuoden 2017 lopussa yhdeksi vuodeksi, joten kyseisellä alalla järjestetään vaalit jälleen tänä vuonna.