Apua ammattiosaston pyörittämiseen

Huomio osastojen aktiivit! Liitto on valmistellut uutta Ammattiosaston toimintavuosi -opasta, joka on parhaillaan painossa ja lähetetään painotuoreena suoraan ammattiosastojen puheenjohtajille, sihteereille ja taloudenhoitajille.

Opas auttaa osaston toimihenkilöitä jokavuotisten rutiinien kanssa, esimerkiksi kevät- ja syyskokousten järjestelyissä, jäsenyysasioissa ja talouden ja hallinnon hoitamisessa. Oppaan liitteenä ovat mallit kokousasiakirjoista ja muista osaston toimintaan liittyvistä lomakkeista.

Opas julkaistaan myöhemmin myös ruotsiksi. Kun ruotsinkielinen versio on saatavilla, siitä tiedotetaan erikseen liiton verkkosivuilla ja uutiskirjeessä.

Maksuton opas on saatavilla aluetoimistoissa tai sitä voi tilata liiton postituksesta, [email protected] tai puh. 020 774 1026. Opas löytyy myös verkosta. Oppaan liitteenä olevat lomakkeet löytyvät täältä.

Toivottavasti opas kuluu käytössä!