Lomaviikkojen 2020 haku on käynnissä

Teollisuusliiton jäsenten lomaviikot 23–53/2020 liiton ja Holiday Clubin lomakohteisiin tulivat hakuun 10.2.2020 alkaen.

Liitolla on lomapaikkoja ja viikko-osakkeita ympäri Suomea: Hannunkivessä, Himoksella, Kalajoella, Katinkullassa, Kuusamossa, Levillä, Naantalissa, Punkaharjulla, Pyhäniemessä, Rukalla, Saimaalla, Sallassa, Tampereella, Ylläksellä, Vierumäellä, Ängesholmissa la Metallirannassa Loviisassa.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 9.3.2020. Haettavat viikot löytyvät Holiday Clubin varaussivuilla olevan ARVONTA-painikkeen alta.

Katso täältä ohjeet varaussivustolle kirjautumiseen.

Lomaviikot arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 12.3.2020. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti arvonnan jälkeen.

Arvontojen jälkeen varaamatta jääneet loma-ajankohdat tulevat sivustolle varattaviksi 19.3. kello 10 alkaen. Löydät nämä silloin varaussivuilta kohdasta VAPAAT VIIKOT.

Muista myös etusi Holiday Clubin kylpylähotelleista ja Villas -huoneistoista

Liiton jäsenenä saat 15 prosentin alennuksen päivän hinnoista Holiday Club kylpylähotellien hotellihuoneista. Holiday Club Villas -huoneistojen osalta liiton jäsenten alennusprosentti on noussut 50 prosenttiin! Lue lisää jäsenedustasi täältä.