Ammattiosastojen koulutusmahdollisuudet poikkeusaikana

Ammattiosastoille tarjotaan poikkeusaikana uutta koulutusvaihtoehtoa. Microsoft Teams -sovelluksen kautta on mahdollista järjestää jäsenille etänä maksimissaan kolmen tunnin mittaisia koulutustilaisuuksia liiton toimitsijan ohjaamana. Tämä vaihtoehto edellyttää, että koulutukseen osallistujilla on verkkoyhteys ja laitteet, jotka mahdollistavat koulutukseen osallistumisen.

Teollisuusliitto ei tue verkkokoulutuksia taloudellisesti, koska niistä ei aiheudu ammattiosastolle kuluja. Verkkokoulutusvaihtoehto on voimassa juhannukseen asti. Lomakauden jälkeen on mahdollista kerätä kokemuksia toteutetusta koulutuksesta.

Koulutuksen järjestäjä, toimi näin:

• Valitse kohderyhmä.
  • Selvitä koulutustarve.
  • Päätä päivä ja kellonaika koulutukselle.
  • Ota yhteyttä koulutusyksikköön [email protected] tai [email protected].
  • Koulutusyksikkö vahvistaa kouluttajan sekä koulutusaiheen ja on yhteydessä koulutuksen järjestäjään.
  • Ammattiosasto voi aloittaa koulutuksen markkinoinnin ja ottaa ennakkoilmoittautumiset vastaan. Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään osallistujien sähköpostiosoitteet.
  • Ennen koulutustilaisuutta ennakkoilmoittautumisen päätyttyä koulutuksen järjestäjä toimittaa ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteet kouluttavalle toimitsijalle.
  • Liiton toimitsija kutsuu sähköpostilla ilmoittautuneet koulutukseen sähköpostissa olevalla linkillä. Ilmoittautunut liittyy koulutustilaisuuteen linkin kautta.

Tervetuloa kokeilemaan verkkokoulutusvaihtoehtoa!