Uusi jäsenetu mobiilijäsenkortin käyttäjille: Vapaalipulla seuraamaan Mestaruusliigaa

Liiton jäsenillä on upea tilaisuus lähteä katsomaan lentopalloa aitiopaikalta. Mobiilijäsenkortistasi löydät vapaalipun yhteen Mestaruusliigan otteluun. Lähde siis kannustamaan vaikka oma kotijoukkueesi voittoon!

Mestaruusliigan runkosarja pelataan 1.10.2020–3.3.2021. Tänä aikana voit käydä katsomassa yhtä peliä käyttämällä otteluun saapuessasi mobiilijäsenkortistasi löytyvän vapaalipun. Esitä ja käytä lippu lipunmyynnissä. Koronaviruksesta johtuen osa seuroista pyytää varaamaan paikan otteluun etukäteen. Varmista seuran verkkosivuilta käytäntö lipun hyödyntämiseen.

Jos sinulla ei vielä ole mobiilijäsenkorttia, lataa se vaikka heti. Ohjeet löydät alapuolelta.

Mobiilijäsenkortin latausohjeet

Lentopallon Mestaruusliiga

Mestaruusliiga on Suomen lentopalloilun ylin sarjataso. Sarjassa kamppailevat lentopalloilun kirkkaimmat tähdet miesten ja naisten SM-sarjoista.

Joukkueita löytyy naisissa ja miehissä kymmenen, joten vauhtia ja tiukkoja tilanteita ei tästä sarjasta puutu. Otteluita pelataan 18 paikkakunnalla etelästä pohjoiseen ja lännestä itään.

Nämä 20 joukkuetta metsästävät Suomen mestaruutta. Mestaruuden myötä joukkue saa oikeuden edustaa seuraavalla sarjakaudella Suomen lentopalloa kovimpia eurooppalaisia joukkueita vastaan Euroopan Mestarien liigassa.

Lisätietoa löydät Mestaruusliigan verkkosivuilta.

Miesten otteluohjelman löydät tästä.

Naisten otteluohjelman löydät tästä.

Teollisuusliiton ja Lentopalloliiton yhteistyö

Teollisuusliitto ja Lentopalloliitto aloittivat kaksivuotisen yhteistyön kesällä 2020.

Yhteistyön myötä Teollisuusliitto on mukana tukemassa Lentopalloliiton toimintaa ympäri Suomen, ja näkyy lentopallon tärkeimmissä tapahtumissa, kuten Mestaruusliigassa, Suomen Cupissa, Power Cupissa ja lentopallon EM-kisoissa Tampereella syksyllä 2021.

Teollisuusliitto on poikien maajoukkueen, Murikoiden, pääkumppani. Kokoushotelli Murikanranta toimii erityisesti poikien, mutta myös tyttöjen maajoukkueiden leiripaikkana Lentopalloliiton valmennuskeskuksen ohella.