Tervetuloa jäsenristeilyn etkoille 10.4.

Lauantaina 10.4.2021 kello 18–19.30 tavataan verkossa jäsenristeilyn etkojen merkeissä. Laita ajankohta jo kalenteriin!

Ohjelmassa on painavaa asiaa ja huippuviihdettä: Tilaisuudessa kuulemme muun muassa Riku Aallon ja Turja Lehtosen tervehdykset. Musiikista vastaavat säkenöivä Diandra ja Voice of Finlandin Ääni ratkaisee -osiossa nähty Kaisa Lindell, jota säestää pianisti Heidi Suonio. Tilaisuuden juontaa Ile Uusivuori.

Lisäksi kuullaan liiton jäsenten ja yhteistyökumppaneiden terveisiä eri puolilta Suomea.

Tapahtuman linkki julkaistaan lähempänä huhtikuuta. Seuraa ilmoittelua liiton kanavilla.

Kaikki ovat tervetulleita tapahtumaan, joten ota myös ystäväsi mukaan – etkoilla tavataan!

PS. Jäsenristeilylle päästään livenä toukokuussa 2022. Tästä kerromme lisää syksymmällä.