Välkommen på medlemskryssningens förfest 10.4

Vi träffas på medlemskryssningens förfest på lördag 10.4.2021 kl. 18–19.30. Anteckna evenemanget i din kalender!

På programmet står aktuella ärenden och toppunderhållning. Vi får höra inlägg bland annat av Riku Aalto och Turja LehtonenFör musiken står den strålande Diandra samt Kaisa Lindell, som var med i avsnittet Rösten avgör i Voice of Finland. Hon ackompanjeras av pianisten Heidi Suonio. Speaker är Ile Uusivuori.

Dessutom får vi höra hälsningar från förbundets medlemmar och samarbetspartner runt om i Finland.

Evenemanget är finskspråkigt. En länk till evenemanget publiceras när evenemanget kommer närmare. Följ informationen i förbundets kanaler.

Alla är välkomna till evenemanget, så ta också dina vänner med dig. Vi ses på förfesten!

PS. En medlemskryssning ordnas live maj 2022. Vi berättar mer i höst.