Iloista vappua!

Teollisuusliitto toivottaa jäsenilleen hyvää vappua. Katso videolta puheenjohtaja Riku Aallon vapputervehdys.

– Olette varmaan kaikki huomanneet, että työnantajapuolella on asemoiduttu uudelleen työehtosopimustoimintaan liittyen, kun sekä Metsäteollisuus ry että Teknologiateollisuus ry pudotti työmarkkinoille niin sanotun pommin. Aivan varmaa on se, että meidän kaikkien koko ammattiyhdistysliikettä koskeva ponnistus on meillä edessä. Kyseessä ei ole pelkästään Teollisuusliiton jäseniä koskevat asiat, Aalto muistutti.

Aallon mukaan järjestäytynyt työmarkkinatoiminta kantaa myös tulevaisuudessa.

– Voimme rakentaa tätä maata yhdessä muiden toimijoiden kanssa jatkossakin, hän totesi.

– Hyvät ystävät, toivottavasti seuraava vappu saadaan viettää torilla yhdessä ilman maskien taakse suojautumista. Oikein hyvää ja aurinkoista vappua, Aalto toivotti teollisuusliittolaisille.