Teollisuusliiton alueorganisaatio uudistuu

Liiton alueorganisaatio uudistuu vuoden 2022 alusta lähtien. Uudistuksen tavoitteena on kehittää ja parantaa jäsenpalveluita ja luottamushenkilöille annettavaa tukea.

Jatkossa toiminta-alueet ovat maakuntapohjaisia ja niitä on seitsemän. Jokaisella toiminta-alueella sijaitsee yksi aluekeskus. Aluekeskukset ovat Helsingissä (Uusimaa), Lahdessa (Etelä-Suomi), Tampereella (Länsi- ja Sisä-Suomi), Turussa (Lounais-Suomi), Vaasassa (Pohjanmaa), Kuopiossa (Itä-Suomi) ja Oulussa (Pohjois-Suomi).

Voit kääntyä aluekeskusten puoleen samoissa asioissa kuin tähänkin asti. Uudistuksen myötä liiton palvelut liikkuvat lähemmäksi työpaikkoja, ammattiosastoja ja jäseniä. Jo vuoden 2020 maaliskuusta lähtien käytössä ollut ajanvarausjärjestelmä takaa joustavan ja jäsenlähtöisen asioinnin: tarvittaessa tapaamispaikka ja -aika voidaan sopia sinun tarpeidesi mukaan.

Aluekeskusten henkilökunta auttaa tuttuun tapaan myös puhelimitse ja sähköpostilla. Henkilöstön yhteystiedot säilyvät ennallaan.