Uusien työsuojeluvaltuutettujen starttikurssit verkkoon – vielä ehdit!

Koronavirustilanteesta johtuen uusien työsuojeluvaltuutettujen starttikurssit on tänä vuonna toteutettu verkossa Teamsin välityksellä. Kurssit ovat olleet valtakunnallisia ja niitä on järjestetty 29.1., 5.2. ja 19.2.2022. Lauantain 29.1. verkkokurssi järjestettiin myös ruotsinkielisenä. Kurssien saaman suosion takia järjestetään vielä yksi starttikurssi lauantaina 19.3.2022 klo 10-16 Teamsissa. Lue lisätiedot alta ja ilmoittaudu mukaan!

Kurssit on suunnattu työpaikkojen uusille työsuojeluvaltuutetuille, varavaltuutetuille ja asiamiehille. Toisin kuin aiemmin ne eivät ole alueellisia, vaan jokainen voi osallistua mihin tahansa tarjolla olevista kursseista. Kurssit ovat kertaluonteisia, eli jokainen osallistuu vain yhteen tarjolla olevista kursseista.

Kurssin aikana tutustutaan työsuojelun tehtäväkenttään, oikeuksiin ja velvollisuuksiin. Lisäksi käsitellään työsuojelun koulutusmahdollisuuksia.

Kurssi alkaa klo 10 ja päättyy noin klo 16. Kouluttajina toimivat Teollisuusliiton kokeneet asiantuntijat.

Kurssi on jäsenille maksuton. Ilmoittautuneille osallistujille lähetetään Teams-linkki ennen kurssin alkua.

Ilmoittaudu mukaan!