Huolehdi, että jäsentietosi ovat oikein

Teollisuusliiton verkkosivuilta löytyvässä eAsioinnissa voi tehdä kätevästi monia jäsenyyteen liittyviä ilmoituksia ja päivittää yhteystiedot. Ajantasaiset yhteystiedot auttavat liiton henkilökuntaa palvelemaan jäseniä paremmin.

Toimipaikka- ja tilinumerotiedot ovat erityisen tärkeitä poikkeustilanteissa, esimerkiksi mahdollisten työtaistelutoimien aikana. Ilman tilitietoa tai toimipaikkatietoa esimerkiksi lakkoavustusta ei voida maksaa.

Näin kirjaudut eAsiointiin

Pääset eAsiointiin liiton etusivulta www.teollisuusliitto.fi. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksillasi.

Valitse eAsioinnin etusivulta Jäsenyys-painike. Tarkista, että jäsentietosi ovat ajan tasalla. Jos sinulta puuttuu tiedoistasi puhelinnumero, sähköpostiosoite, tilinumero tai toimipaikkatieto, lisää ne Muokkaa-toiminnolla.

Huom! Muista tallentaa muutokset aina jokaisen muokkauksen jälkeen. Lopuksi muista kirjautua ulos palvelusta.