Luottamushenkilöiden asiointipalvelu

Valtuustoesitykset voi jättää uuden palvelun kautta

Liitto on ottanut 24.8. alkaen käyttöön uuden luottamushenkilöiden asiointipalvelun. Ensivaiheessa palvelua voivat käyttää ammattiosastojen puheenjohtajat, varapuheenjohtajat ja sihteerit.

Palvelun kautta voi tässä vaiheessa jättää liitolle valtuustoesityksiä, myöhemmin myös esityksiä liittokokoukselle sekä tes-aloitteita neuvottelukierroksia varten.

Pääset kirjautumaan asiointipalveluun vahvan tunnistautumisen kautta tästä.

Valtuustoesityksiä ei enää oteta vastaan sähköpostitse. Jos asiointipalvelun käytöstä herää jotain kysyttävää, yhteyttä voi ottaa johdon assistenttiin Minna Huhtiseen puhelimitse 040 741 8994 tai sähköpostitse [email protected].

Vuoden 2022 syysvaltuustoa varten aloitteita voi jättää 28.9. saakka.

Avautuu pääluottamusmiehille syksymmällä

Myöhemmin tänä syksynä asiointipalvelu laajenee myös pääluottamusmiesten käyttöön. Palvelun kautta pääluottamusmiehet voivat organisoida luottamustehtäväänsä liittyvää työtä ja viestintää. Tiedotamme tästä lisää myöhemmin.

Asiointipalvelua on ajatus laajentaa jossakin kohtaa myös ammattiosastojen tehtävien hoitamiseen. Uudistukset tehdään vaiheittain ja niistä tiedotetaan sitä mukaan kuin on mahdollista.

Katso ohjevideo tästä.

Katso pikaohje tästä.