Tule vaikuttamaan vuosien 2023–2028 tavoitteisiin

Teollisuusliitto valmistautuu parhaillaan täydellä teholla vuoden 2023 keväällä käytäviin liittokokousvaaleihin ja toukokuussa pidettävään liittokokoukseen. Liittokokous hyväksyy liiton uuden strategian eli yhteiset pitkän aikavälin tavoitteet vuosille 2023–28.

Ammattiosastojen toivotaan osallistuvan aktiivisesti liiton strategian valmisteluun liittokokoukselle tehtävien esitysten kautta. Liitto järjestää tänä syksynä eri puolilla Suomea strategiatyötä tukevia tilaisuuksia.

Tilaisuuksia varten on valmisteltu myös keskusteluasiakirja, joka on postitettu tilaisuuksiin kutsutuille jo elokuussa. Kutsut tilaisuuksiin on osoitettu ammattiosastoissa puheenjohtajille, varapuheenjohtajille sekä sihteereille. Myös alueiden edustajat liiton hallituksessa ja valtuustossa ovat saaneet kutsun.

Läsnä- ja Teams-tilaisuuksien ajankohdat eri puolilla Suomea

Uusimaa Vantaa 4.11. Teams 7.11.
Itä-Suomi Varkaus 8.11. Teams 9.11.
Pohjanmaa Seinäjoki 17.11. (myös ruotsiksi) Teams 30.11. (vain suomeksi)
Lounais-Suomi Naantali 18.11. Teams 21.11.
Etelä-Suomi Lahti 22.11. Teams 23.11.
Sisä-Suomi Murikka-opisto 24.11. Teams 29.11.
Pohjois-Suomi Oulu 25.11. Teams 26.11.

Järjestämme lisäksi yhden valtakunnallisen Teams-tilaisuuden pelkästään ruotsiksi. Tilaisuuden ajankohta on vielä avoin.

Huom! Tilaisuuksiin on lähetetty ennakkokutsut jo kesäkuussa. Kutsutut saavat lisäksi tarkemman ilmoittautumislinkin omasta aluekeskuksestaan.