Oletko luottamushenkilö – hae mukaan työnohjaukseen, ilmoittautumisaikaa on jatkettu

”Kun saat sanoa ja tulla kuulluksi. Kun saat jakaa ajatuksiasi muiden kanssa. Kun uskallat luottaa ja olla luottamuksen arvoinen. Kun tiedät että sinua ymmärretään. Kun saat aikaa itsellesi.”

Yllä on muutama toteamus työnohjauksen annista luottamushenkilöiltä.

Teollisuusliitto tarjoaa jälleen luottamushenkilöille työnohjausta noin kymmenen tapaamisen verran. Työnohjaus alkaa joulukuussa ja päättyy kesäkuussa kaikkien ryhmien yhteiseen Voima-viikonloppuun.

Osallistuminen työnohjaukseen sekä Voima-viikonloppuun on maksutonta ja liitto korvaa kohtuulliset matkakustannukset. Työnohjaukset järjestetään arki-iltaisin keskeisillä sijainneilla, joihin on helppo tulla. Yksi työnohjaus kestää 1,5–2 tuntia.

Työnohjaus edellyttää sitoutumista. Ryhmän kokoonpano ei vaihdu kesken ohjausprosessin, joten varaathan paikkasi vain, jos osallistut prosessin alusta sen loppuun saakka.

Etusijalla ovat ne, jotka eivät aiemmin ole liiton työnohjaukseen osallistuneet.

Voi paremmin ja löydä luottamustehtävääsi uutta innostusta!

Johanna Solodov kertoo kokemuksistaan luottamushenkilöiden työnohjauksesta

Työnohjausryhmät aloittavat seuraavilla paikkakunnilla:

• Hyvinkää (13.12.)
  • Oulu (14.12.)
  • Tampere (14.12.)
  • Turku (12.12.)
  • Kuopio (14.12.)
  • Vaasa (14.12.)
  • etäryhmä suomeksi (13.12.)
  • etäryhmä ruotsiksi (14.12.)
  • (Lahdessa etätyönohjaus on jo käynnissä. Myös tällä ryhmällä on mahdollisuus osallistua myös Voima-viikonloppuun.)

Valitse ilmoittautuessasi, minkä paikkakunnan ryhmään haluat osallistua.

Ilmoittaudu 25.11. mennessä tästä linkistä