Luottamushenkilöiden asiointipalvelu

Luottamushenkilöilmoitukset voi nyt jättää asiointipalvelun kautta

Luottamushenkilöilmoituksia pääsee jättämään asiointipalvelun kautta 30.11. lähtien osoitteessa asiointi.teollisuusliitto.fi. Voit täyttää palvelun kautta sekä toimipaikkojen että ammattiosastojen tarvittavat ilmoitukset.

Allekirjoitusta vaativat lomakkeet lähtevät järjestelmän kautta sähköisesti allekirjoitettaviksi, kun lomakkeen täyttäjä lähettää lomakkeen. Lomakkeet menevät automaattisesti myös liittoon käsiteltäviksi.

Toimi näin

• Kirjaudu sisään asiointi.teollisuusliitto.fi vahvan tunnistautumisen (mobiilivarmenne tai verkkopankkitunnukset) avulla.
  • Järjestelmä tunnistaa automaattisesti, että sinulla on oikeus täyttää ilmoitus.
  • Löydät ilmoitukset kohdasta Lomakkeet.
  • Varmista, että sinulla on kaikki pakolliset tiedot (merkitty punaisella tähdellä), jotta pääset lähettämään lomakkeen.
  • Täytä lomake ja lähetä.
  • Allekirjoitettavat lomakkeet lähtevät automaattisesti sähköisesti allekirjoitettaviksi.
  • Lomake lähtee myös automaattisesti liittoon käsiteltäväksi.

Luottamushenkilöilmoituksille oma tukipuhelinnumero ja -sähköposti

Jos sinulla on ongelmia palvelun käyttämisen tai lomakkeen täyttämisen kanssa, kysy liitosta apua:

• Puhelimitse numerosta 0800 414 778.
  • Puhelinpalvelu on auki arkisin kello 9–12
  • Sähköpostitse voit ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected].