Ole tarkkana täyttäessäsi lomakkeita asiointipalvelussa

Asiointipalvelu, josta toimihenkilöilmoituslomakkeet voi jättää, löytyy osoitteesta asiointi.teollisuusliitto.fi. Kun olet kerran kirjoittanut koko osoitteen selaimeesi, voit seuraavalla kerralla alkaa kirjoittaa osoitetta suoraan sanasta asiointi ja osoite löytyy, jos selaimen historiatietoja ei ole tyhjennetty.

Linkki palveluun löytyy myös liiton verkkosivujen etusivulla olevasta keltaisesta painikkeesta LH-asiointipalvelu.

Huomioita lomakkeiden täyttämiseen:

• Ole erityisen tarkkana, kun näppäilet puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita.
  • Osassa lomakkeita on sähköinen allekirjoitus, joka vaatii, että edellä mainitut on kirjoitettu oikein.
  • Käytä työnantajan edustajan puhelinnumerona matkapuhelinnumeroa. Sähköisen allekirjoituksen varmennekoodi lähtee tekstiviestinä tuohon numeroon, kun lähetät lomakkeen. Allekirjoituskutsu menee työnantajan sähköpostiin.
  • Kaikki punaisella tähdellä merkityt kohdat lomakkeissa ovat pakollisia.

Lomakkeita voi näppärästi täyttää myös matkapuhelimella.