Hyvää naistenpäivää!

Solidaarisuus ja tasa-arvoinen, reilu työelämä on Teollisuusliiton arvojen ytimessä. Siksi Teollisuusliitto on Naisten pankin kumppanina mukana tukemassa naisten työllistymistä ja hyvää työelämää kehitysmaissa. Maailman köyhyys koskettaa useimmiten naisia ja heidän lapsiaan. Naisten tekemä työ on näkymätöntä ja palkatonta eikä tasa-arvoinen pääsy koulutukseen toteudu. Kun naiselle taataan koulutus ja mahdollisuus työhön, on vaikutus naisen elämään ja perheeseen välitön.

Naisen työ luo päätösvaltaa 2023 -kampanja muistuttaa, että työ ja oma raha tuovat naiselle vapauden päättää itse elämästään. Tule mukaan tekemään maailmasta tasa-arvoinen: lahjoita naiselle ammatti (30 €). Voit lahjoittaa verkossa, tekstiviestillä tai Mobilepaylla.

Yhdessä vahvistamme naisten asemaa ympäri maailman. #NaisenTyö #NaistenPankki #Teollisuusliitto