Liittokokousvaalien äänestysprosentti 42,3 – voit äänestää sähköisesti kello 12 saakka

Liittokokousvaalien äänestysprosentti oli perjantaiaamuna 31. maaliskuuta 42,3. Siitä sähköisiä ääniä oli 33,1 ja postiääniä 9,2 prosenttiyksikköä.

Teollisuusliitto kiittää kaikkia äänensä antaneita. Lisäksi liitto kiittää työpaikkoja, ammattiosastoja ja yksittäisiä jäseniä työstä äänestysvilkkauden nostamiseksi mahdollisimman korkeaksi.

Mitä useampi äänioikeutettu jäsen äänioikeutensa käyttää, sitä vahvempi on Teollisuusliiton asema jäsentensä etujen ajajana ja valvojana, ja sitä tehokkaammin se pystyy tehtävänsä tulevaisuudessa hoitamaan.

Liitto arpoo kaikkien äänestäneiden kesken kuusi kahden lipun VIP-pakettia jääkiekon MM-kisojen 23.5.2023 Tampereella pelattavaan alkusarjan Suomi–Tanska-otteluun. Liitto kustantaa lippujen lisäksi, matkat, majoitukset ja tarjoilut ottelussa. Muistathan mainita työkavereillekin!