Muistutus pääluottamusmiesilmoituksista 2023–2024 – täytä lomake pikaisesti asiointipalvelussa

Liitto on lähettänyt toimipaikoille pyynnön toimittaa liittoon puuttuvat pääluottamusmiesilmoitukset kaudelle 2023–2024. Ilmoituksen voi jättää luottamushenkilöiden asiointipalvelun kautta. Jos toimipaikaltasi on ilmoitus vielä tekemättä, teethän sen pikaisesti.

Asiointipalveluun pääset kirjautumaan liiton verkkosivujen etusivulta painikkeesta LH-asiointipalvelu tai suoraan tästä.

Allekirjoitusta vaativat lomakkeet lähtevät järjestelmän kautta sähköisesti allekirjoitettaviksi myös työnantajalle. Lomake menee myös automaattisesti liittoon käsiteltäväksi.

Toimi näin

• Kirjaudu sisään asiointi.teollisuusliitto.fi vahvan tunnistautumisen (mobiilivarmenne tai verkkopankkitunnukset) avulla.
  • Järjestelmä tunnistaa automaattisesti, että sinulla on oikeus täyttää ilmoitus.
  • Löydät ilmoitukset kohdasta Lomakkeet.
  • Varmista, että sinulla on kaikki pakolliset tiedot (merkitty lomakkeeseen punaisella tähdellä), jotta pääset lähettämään lomakkeen.
  • Ole erityisen huolellinen sähköpostiosoitteiden ja puhelinnumeroiden kanssa. Sähköiseen allekirjoitukseen tarvittava linkki lähetetään lomakkeissa ilmoitettujen henkilöiden sähköpostiosoitteeseen. Koodi, jolla allekirjoituksen voi kuitata, toimitetaan lomakkeessa ilmoitettuun matkapuhelinnumeroon.
  • Pääluottamusmiesilmoituksen allekirjoituspyyntö lähtee työnantajan edustajalle, pääluottamusmiehelle ja varapääluottamusmiehelle.
  • Täytä lomake ja lähetä.
  • Allekirjoitettavat lomakkeet lähtevät automaattisesti sähköisesti allekirjoitettaviksi Visma Sign -järjestelmän avulla.
  • Lomake lähtee myös automaattisesti liittoon käsiteltäväksi.

Luottamushenkilöilmoituksille oma tukisähköposti

Jos sinulla on ongelmia palvelun käyttämisen tai lomakkeen täyttämisen kanssa, ota yhteyttä sähköpostilla [email protected].