Työsuojeluvaalien valinnoista ja ammattiosastojen toimihenkilöistä ilmoittaminen

Työsuojeluvaalit käytiin marras–joulukuussa. Tehdyistä valinnoista pitää ilmoittaa LH-asiointipalvelun kautta liittoon. Linkki palveluun kirjautumiseen löytyy myös liiton verkkosivujen etusivulta.

Palveluun tunnistaudutaan henkilökohtaisia pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta käyttäen ja ilmoituksen valinnoista voi tehdä Teollisuusliiton jäsen.

Olethan tarkka yhteystietojen kanssa

Työsuojeluvaltuutettujen ilmoituslomakkeessa ilmoitetaan valittujen työsuojeluvaltuutettujen ja työnantajan edustajan nimi, sähköposti ja matkapuhelinnumero. Olethan tarkkana tietojen kanssa, koska sähköinen allekirjoituspyyntö lähetetään työsuojeluvaltuutetuille ja työnantajan edustajalle allekirjoitettavaksi sähköisesti Visma Signin kautta. Mikäli tiedot ovat virheellisiä, allekirjoituspyyntö ei mene perille.

Ammattiosaston toimihenkilöilmoitus ja käyttöoikeudet jäsenrekisteriin

Ammattiosastojen syyskokoukset pidettiin loka–joulukuussa. Ammattiosastojen tulee ilmoittaa syyskokouksessa valitut toimihenkilöt ja jäsenrekisterikäyttäjät LH-asiointipalvelun kautta. Ilmoituksen voi tehdä ammattiosaston nimenkirjoittaja eli puheenjohtaja, varapuheenjohtaja tai sihteeri. Ammattiosaston toimihenkilöilmoitusta ei tarvitse allekirjoittaa sähköisesti.

Toimihenkilöilmoitus ja jäsenmaksupalautus

Ammattiosasto ei ole oikeutettu jäsenmaksupalautukseen, jos

1. se ei ole hyväksynyt liiton päättämiä ammattiosaston mallisääntöjä ja rekisteröinyt niitä Patentti- ja rekisterihallitukseen.
  2. se ei ole toimittanut ilman hyväksyttävää syytä sääntöjen mukaista toimihenkilöilmoitusta 29.2.2024 mennessä. Ammattiosaston hallituksen tulee olla sääntöjen mukaan valittu, jotta jäsenmaksupalaute voidaan maksaa.

Apua ongelmatilanteissa

Lomakkeiden täyttämiseen liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä: [email protected] tai jättää soittopyynnön takaisinsoittopalveluun 0800 414 778.