Teollisuusliitto hakee aluetoimitsijaa Varkauden aluetoimistolle

Etsimme nyt tehokkaaseen porukkaamme Varkauteen aluetoimitsijaa. Toiminta-alueena on Savo-Karjala–Kaakkois-Suomi. Aluetoimitsijana vastaat osaltasi alueen järjestötoiminnasta ja työsuhdeasioista sekä niiden parantamisesta. Olet aktiivisesti mukana paikallisorganisaation ja aluetoiminnan kehittämisessä ja osallistut alueen toiminnan suunnitteluun. Avustat ja tuet jäseniä ja luottamushenkilöitä muun muassa työsuhdeasioissa ja neuvottelutilanteissa. Pääset myös kehittämään järjestämistoimintaa alueella.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan suomalaiseen työelämään. Työtäsi tukevat ajanmukaiset työvälineet sekä joustava ja kannustava työyhteisö. Kiitoksena työpanoksestasi saat hyvät kehittymismahdollisuudet ja henkilökuntaedut. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot määräytyvät työehtosopimuksen mukaan. Työsuhde alkaa 1.12.2018 tai sopimuksen mukaan.

Odotamme hakemustasi viimeistään 31.10.2018. Haastattelutilaisuuden pidämme Varkaudessa 9.11.2018. Tarkemmat tiedot avoimesta työpaikasta ja hakulomakkeen löydät tästä linkistä.