Teollisuusliitto hakee työoikeusjuristia

Teollisuusliitto ry hakee työoikeusjuristia liiton keskustoimiston oikeudelliseen yksikköön toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.4.2019 alkaen. Työoikeusjuristin tehtäviin kuuluu muun muassa oikeudenkäyntien ja muiden työoikeudellisten toimeksiantojen itsenäinen hoitaminen, liiton jäsenistön työsuhdeneuvonta ja kouluttaminen sekä liiton muun henkilöstön tukeminen edunvalvontatyössä.

Etsimällämme henkilöllä on oikeustieteellinen loppututkinto (OTM/OTK), vahva työ- ja työehtosopimusoikeudellinen osaaminen sekä vankka kokemus oikeudenkäyntien ja muiden työoikeudellisten toimeksiantojen hoitamisesta. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää itsenäistä ja palveluhenkistä työskentelyotetta sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Vahva kielitaito (erityisesti englanti ja ruotsi) katsotaan eduksi.

Tarjoamme monipuolisen ja kiinnostavan työnkuvan ohella ammattitaitoisen ja mukavan työyhteisön sekä mahdollisuuden osallistua liiton edunvalvontatyön kehittämiseen toiminnan muutosvaiheessa.

Mikäli olet etsimämme henkilö, toimita työhakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 10.2.2019 tänne.

Lisätietoja tehtävästä antaa oikeudellisen yksikön päällikkö Anna Tapio puhelimitse 050 303 9268 torstaina 31.1. kello 15–17 ja tiistaina 5.2.2019 kello 15–17 ja sähköpostilla [email protected].