Teollisuusliitto hakee työympäristöpäällikköä

Haemme Teollisuusliittoon työympäristöpäällikköä. Työssäsi vastaat  työympäristöön, työhyvinvointiin, sosiaaliturvaan, tasa-arvoon, yhdenvertaisuuteen sekä työelämän kehittämiseen liittyvistä asioista.

Johdat työympäristöyksikön toimintaa ja toimit esimiehenä. Vastaat työympäristöasioiden vaikuttamistyöstä ja yhteyksistä viranomaisiin sekä muihin yhteystyökumppaneihin. Tehtäviisi kuuluvat myös työympäristöön liittyvien kansainvälisten kysymysten edunvalvonta. Osallistut työehtosopimustoimintaan sekä työmarkkinajärjestöjen välisiin työryhmiin.

Odotamme sinulta:

• työympäristöasioiden kokonaisuuden hahmottamista
  • asianmukaista työkokemusta
  • kiinnostusta kehittää työympäristöasioita sekä niitä koskevia säännöksiä ja sopimusmääräyksiä
  • tavoitteellista ja kehittävää työotetta sekä näyttöä vaikuttamistyöstä työympäristöasioissa
  • johtamis- ja esimiesosaamista
  • erinomaisia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • työympäristökysymyksiin liittyviä verkostoja
  • suomen ja englannin kielen taitoa, muun kielitaidon katsomme eduksi

Tarjoamme sinulle:

• mielenkiintoisen vaikuttamispaikan työympäristökysymyksissä
  • asiantuntevan ja työstään innostuneen työyhteisön
  • hyvät kehittymismahdollisuudet ja työehdot

Työpaikkasi on Hakaniemessä keskustoimistollamme, mutta työhön kuuluu matkustamista sekä kotimaassa että ulkomailla. Toivottu aloittamisajankohta tehtävässä on toukokuun 2019 loppupuolella.

Odotamme hakemustasi viimeistään 14.3.2019. Voit täyttää sen täällä.

Lisätietoja voit kysyä 2. varapuheenjohtajalta Heli Puuralta, puh. 050 525 2673, seuraavina soittoaikoina: keskiviikko 27.2. kello 9–12, keskiviikko 6.3. kello 9–11 tai perjantai 8.3. 14–16 tai työympäristöpäällikkö Juha Pesolalta, puh. 0400 548 441. Voit myös lähettää sähköpostia: [email protected] tai [email protected].