Uusi urapalvelu on merkittävä jäsenetu

Teollisuusliitto on syksyllä 2019 hankkinut jäsentensä käyttöön kattavat urapalvelut. Yhteistyökumppani UP Partnersin kanssa tuotettujen urapalveluiden tavoitteena on tarjota jäsenille tukea ja ohjausta työelämän eri tilanteisiin, esimerkiksi uuden työn etsimiseen, omaan kehittymiseen ja työhyvinvointiin.

Urapalveluita eri tarpeisiin ja tilanteisiin

Verkkopalvelussa jäsenten käytössä on monipuolinen valikoima verkkokursseja, videoita, webinaareja sekä mahdollisuus varata puhelin- tai videovalmennusaika henkilökohtaiselle ohjaukselle. Verkkopalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla, ja se on jäsenten käytettävissä missä ja milloin tahansa.

Urapalveluita kannattaa hyödyntää uran eri vaiheissa. Palveluvalikoimasta löytyy tarjontaa niin työntekijälle, työnhakijalle kuin vaikka opiskelijalle.

Osa Teollisuusliiton jäsenistä on jo kokeillut keväällä lanseerattua Taitava työnhakija -verkkokurssia, joka löytyy palvelusta uusien kurssien lisäksi. Työttömille suunnatusta kurssista on saatu paljon positiivista palautetta.

Henkilökohtaista valmennusta saa eri kielillä

Tällä hetkellä pääosa urapalveluista on tarjolla suomeksi, mutta videokirjastosta löytyy sisältöä myös englanniksi. Lisäksi henkilökohtaista valmennusta on saatavilla suomen lisäksi myös ruotsiksi, englanniksi, viroksi ja venäjäksi. Ensi vuoden aikana palveluita tullaan tarjoamaan laajemmin myös muilla kielillä kuin suomeksi.

Lue lisää urapalveluista