Kiinnostavatko luottamustehtävät? Tutustu uusiin verkkokursseihin!

Liitto tarjoaa luottamustehtävistä kiinnostuneille tai luottamustehtäviin juuri valituille jäsenille uudenlaisen mahdollisuuden kerryttää osaamistaan. Urapalveluista löytyvän uuden Johdatus luottamustehtäviin -kurssikokonaisuuden avulla voit opiskella luottamustehtävien perusasioita silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Verkkokurssikokonaisuuksia on tarjolla kaksi. Ensimmäinen on suunnattu luottamusmiehen tehtäviin vasta valituille tai luottamustehtävistä kiinnostuneille. Toinen on suunnattu työsuojeluvaltuutetun tehtäviin vasta valituille tai tehtävistä kiinnostuneille. Halutessasi voit suorittaa molemmat kokonaisuudet.

Kursseilta saat käsityksen luottamusmiehen ja työsuojeluvaltuutetun perustehtävistä, tehtäviin liittyvistä käsitteistä sekä saat tietoa eri koulutusmahdollisuuksista ja järjestäytymisestä. Perusasioiden lisäksi tutustut kursseilla myös aluetoimitsijoihin ja liiton henkilöstöön.

Halutessasi voit tulostaa verkkokursseista kurssitodistukset.

Miten löydän kurssille?

Kurssit löytyvät kirjautumisen jälkeen heti urapalveluiden etusivulta osoitteesta urapalvelut.fi/teollisuusliitto. Palveluun kirjaudutaan omilla pankkitunnuksilla.

Jos sinulla on kysymyksiä palveluun tai kursseihin liittyen, voit ottaa yhteyttä urapalveluiden kirjautumissivulta löytyvän chatin kautta tai puhelimitse numerosta 040 220 6769. Puhelinpalvelu ja chat palvelevat ma–pe klo 10–16.

Lisäkoulutusta?

Lisää tietoa liiton muusta kurssitarjonnasta saat liiton sivuilta ja Murikka-opiston kotisivuilta. Jos sinulla on kysyttävää koulutusasioista, ole yhteydessä puhelimitse 020 774 001 tai sähköpostitse [email protected].