Tilaa Teollisuusliiton kalenteri vuodelle 2021!

Toimitko pääluottamusmiehenä? Voit nyt tilata liiton kalentereita jaettavaksi työpaikalla esimerkiksi uusille työntekijöille.

Tilaa kalenterit oheisella lomakkeella 15.12.2020 mennessä (tilausaikaa jatkettu):

Tilaa kalenterit tästä

Jos tarvitset kalentereita työpaikallasi enemmän kuin 20 kappaletta, ilmoita toivomasi määrä sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Jäsenten kalenteritilaukset

Liiton jäsenet voivat tilata vuoden 2021 kalenterin myös itse eAsioinnin kautta. Näin teet tilauksen:

• Klikkaa eAsioinnin painiketta etusivulta tai tästä.
  • Kirjaudu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. Mobiilivarmenteella tunnistautuminen onnistuu Osuuspankin kautta myös muiden pankkien asiakkaille.
  • Klikkaa Jäsentiedot.
  • Mene kohtaan Jäsenedut ja paina Muokkaa.
  • Kohdassa Kalenteri valitse Tilaan. Paina Tallenna.

Jos olet tilannut liiton kalenterin jo aikaisempina vuosina, tilauksesi on yhä voimassa ja saat ensi vuoden kalenterin automaattisesti postitse loppuvuonna.