Uudet duunivalmennuswebinaarit – Teollisuusliittolaisille räätälöidyt webinaarit liiton urapalveluissa

Kevään aikana Teollisuusliiton urapalveluihin tulee uutta, liiton jäsenille räätälöityä koulutussisältöä. Ensimmäinen webinaari, Working in Finland, järjestetään 20.4. kello 18. Tule mukaan ja vinkkaa myös työkaverille!

1. Working in Finland

Ajankohta: Tiistaina 20.4. kello 18–19

Sisältö: Tämä englanniksi järjestettävä webinaari on suunnattu Suomessa työskenteleville työntekijöille, jotka haluavat tietää lisää suomalaisesta työelämästä. Millaisia kulttuurieroja työssä voi tulla vastaan? Mitä Suomessa työskentelystä on hyvä tietää? Kuinka tulla suomalaisten kanssa toimeen? Millaiset työehdot ja -olot Suomessa on?

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu tästä

Information in English: Click here

Tilaisuus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Webinaarin tallenne löytyy 20.4. jälkeen Teollisuusliiton urapalveluiden webinaarikirjastosta. Teollisuusliiton jäsenenä pääset kirjautumaan palveluun verkkopankkitunnuksillasi.

Tulossa: 2. Duunivalmennuksesta tukea työllistymiseen ja apua ihmisten asioihin

Ajankohta: Tiistaina 18.5. kello 18

Sisältö: Webinaarissa kuulemme jäsenen kertomana kokemuksia Teollisuusliiton urapalveluista.

Tulossa: 3. Kassan palvelut tutuksi

Ajankohta: Tiistaina 14.9. kello 18

Tulossa: 4. Työnhaun kehittäminen kouluttautumalla

Ajankohta: 19.10. kello 18

Sisältö tarkentuu lähempänä.

Tulossa: 5. Tulevaisuuden näkökulma työnhakuun – mitä valmiuksia työntekijältä vaaditaan?

Ajankohta: 16.11. kello 18