Uudet duunivalmennuswebinaarit 2/5 – Duunivalmennuksesta tukea työllistymiseen ja apua ihmisten asioihin

Tule kuuntelemaan jäsenen kokemuksia Teollisuusliiton urapalveluista tiistaina 18.5. järjestettävässä webinaarissa. Tämän ja aikaisemman webinaarin ”Working in Finland” löydät urapalveluiden webinaarikirjastosta.

2. Duunivalmennuksesta tukea työllistymiseen ja apua ihmisten asioihin

Ajankohta: Tiistaina 18.5. kello 18

Sisältö: Urapalveluiden omavalmentajat tukevat jäseniä monenlaisissa työelämään, hyvinvointiin, työkykyyn ja työttömyyteen liittyvissä asioissa. Valmentajan kanssa voit miettiä keinoja stressin hallintaan tai valmistautua työnhakuun hiomalla työnhakuasiakirjat huippukuntoon.

Tässä webinaarissa kerrotaan, miten valmennus käytännössä tapahtuu ja mitä kaikkea se voi sisältää. Webinaarissa vierailee myös Teollisuusliiton jäsen kertomassa, mitä valmennus ja tsemppaus ovat hänen työurallaan saaneet aikaan!

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu webinaariin liiton urapalveluissa. Kirjaudu palveluun osoitteessa www.urapalvelut.fi/teollisuusliitto.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

• Haluat tietää, millaisissa asioissa voi ja kannattaa kääntyä omavalmentajan puoleen.
  • Sinua kiinnostaa Teollisuusliiton jäsenten kokemukset valmennuksesta.
  • Haluat kuulla omavalmentajan ajatuksia ihmisten asioista – sitten osaat suositella valmennusta jatkossa työkaverillekin!

Tulossa: 3. Kassan palvelut tutuksi

Ajankohta: 14.9. kello 18

Tulossa: 4. Työnhaun kehittäminen kouluttautumalla

Ajankohta: 19.10. kello 18

Sisältö tarkentuu lähempänä.

Tulossa: 5. Tulevaisuuden näkökulma työnhakuun – mitä valmiuksia työntekijältä vaaditaan?

Ajankohta: 16.11. kello 18

Aikaisemmat webinaarit

Aikaisemmat webinaarit löydät urapalveluiden webinaarikirjastosta. Teollisuusliiton jäsenenä pääset kirjautumaan palveluun verkkopankkitunnuksillasi.26

1. Working in Finland

Sisältö: Tämä englanniksi järjestettävä webinaari on suunnattu Suomessa työskenteleville työntekijöille, jotka haluavat tietää lisää suomalaisesta työelämästä. Millaisia kulttuurieroja työssä voi tulla vastaan? Mitä Suomessa työskentelystä on hyvä tietää? Kuinka tulla suomalaisten kanssa toimeen? Millaiset työehdot ja -olot Suomessa on?