Uudet duunivalmennuswebinaarit 3/5 – Kassan palvelut tutuksi

Tule mukaan syksyn ensimmäiseen Teollisuusliiton duunivalmennuswebinaariin!

3.  Kassan palvelut tutuksi

Ajankohta: Tiistaina 14.9. kello 18

Sisältö: Teollisuuden työttömyyskassa palvelee jäseniään monin eri tavoin. Tässä webinaarissa kerrotaan, miten kassan palvelut toimivat jäsenille ja miten mutkattomasti ja millä eri tavoin kassan kanssa voi asioida. Webinaarissa kerrotaan myös, miten kassan palveluita kehitetään muun muassa jäsentutkimusten avulla.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu webinaariin liiton urapalveluissa. Kirjaudu palveluun osoitteessa www.urapalvelut.fi/teollisuusliitto.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

• Haluat tietää, miten eri tavoin kassa palvelee jäseniään ja miten itse helpoiten hoidat asioitasi kassan suuntaan.
  • Haluat tietää, mistä löydät helpoiten tietoa kassan ajankohtaisista asioista.
  • Sinua kiinnostaa, miten toimii vaikkapa eAsiointi, eViesti tai kassan chat.
  • Haluat kuulla, mitä muut jäsenet ovat sanoneet kassan palveluista ja miten jäsenen ääni näkyy ja kuuluu kassan palveluiden kehittämisessä.

Tulossa: 4. Työnhaun kehittäminen kouluttautumalla

Ajankohta: 19.10. kello 18. Sisältö tarkentuu lähempänä.

Tulossa: 5. Tulevaisuuden näkökulma työnhakuun – mitä valmiuksia työntekijältä vaaditaan?

Ajankohta: 16.11. kello 18. Sisältö tarkentuu lähempänä.

Aikaisemmat webinaarit

Aikaisemmat webinaarit löydät urapalveluiden webinaarikirjastosta. Teollisuusliiton jäsenenä pääset kirjautumaan palveluun verkkopankkitunnuksillasi.

1. Working in Finland

Sisältö: Tämä englanniksi järjestettävä webinaari on suunnattu Suomessa työskenteleville työntekijöille, jotka haluavat tietää lisää suomalaisesta työelämästä. Millaisia kulttuurieroja työssä voi tulla vastaan? Mitä Suomessa työskentelystä on hyvä tietää? Kuinka tulla suomalaisten kanssa toimeen? Millaiset työehdot ja -olot Suomessa on?

2. Duunivalmennuksesta tukea työllistymiseen ja apua ihmisten asioihin

Sisältö: Tässä webinaarissa kerrotaan, miten uravalmennus käytännössä tapahtuu ja mitä kaikkea se voi sisältää. Webinaarissa vierailee myös Teollisuusliiton jäsen kertomassa, mitä valmennus ja tsemppaus ovat hänen työurallaan saaneet aikaan!