Uudet duunivalmennuswebinaarit 4/5 – Työnhaun kehittäminen kouluttautumalla

Tule mukaan syksyn toiseen Teollisuusliiton duunivalmennuswebinaariin!

4: Työnhaun kehittäminen kouluttautumalla

Ajankohta: Tiistaina 19.10. kello 18–19

Sisältö: Työelämässä painottuu yhä enemmän jatkuva oppiminen. Tässä koulutusteemaisessa webinaarissa käydään läpi erilaisia tapoja kerryttää uutta osaamista, nykyaikaisia tapoja opiskella, erilaisia koulutusvaihtoehtoja sekä koulutusten rahoitustapoja. Tule kuuntelemaan ja pohtimaan juuri sinun tilanteeseesi sopivia koulutusvaihtoehtoja!

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu webinaariin liiton urapalveluissa. Kirjaudu palveluun osoitteessa www.urapalvelut.fi/teollisuusliitto.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

• Olet kiinnostunut erilaisista koulutusvaihtoehdoista ja mietit onko se sinun kohdallasi ajankohtaista.
  • Haluat tietää, miten rahoittaa opintosi.
  • Haluat tietää nykyaikaisista opiskeluvaihtoehdoista.

Kouluttaja: Josefiina Viitamäki, Työllisyyskoordinaattori ja uravalmentaja.

• Josefiina toimii Kalliolassa työttömien uravalmentaja, jonka lisäksi hän kehittää työllisyyden palveluja työllisyyskoordinaattorina.
  • Josefiina on opiskellut filosofian maisteriksi ja jatkokouluttautunut työvalmentajaksi. Nykyisin Josefiina opiskelee tuotekehitystyön erikoisammattitutkintoa ja käy avoimia opintoja yliopistoilla.
  • Josefiinalla on monipuolinen työkokemus nuorten ja aikuisten uravalmennuksista ja vaikeassa työllisyystilanteessa olevien mentoroinnista, johtamisesta ja palveluiden kehittämisestä. Uravalmentajana Josefiina motivoi tarkastelemaan uravaihtoehtoja monipuolisesti.

Aikaisemmat webinaarit

Aikaisemmat webinaarit löydät urapalveluiden webinaarikirjastosta. Teollisuusliiton jäsenenä pääset kirjautumaan palveluun verkkopankkitunnuksillasi.

1. Working in Finland

Sisältö: Tämä englanniksi järjestettävä webinaari on suunnattu Suomessa työskenteleville työntekijöille, jotka haluavat tietää lisää suomalaisesta työelämästä. Millaisia kulttuurieroja työssä voi tulla vastaan? Mitä Suomessa työskentelystä on hyvä tietää? Kuinka tulla suomalaisten kanssa toimeen? Millaiset työehdot ja -olot Suomessa on?

2. Duunivalmennuksesta tukea työllistymiseen ja apua ihmisten asioihin

Sisältö: Tässä webinaarissa kerrotaan, miten uravalmennus käytännössä tapahtuu ja mitä kaikkea se voi sisältää. Webinaarissa vierailee myös Teollisuusliiton jäsen kertomassa, mitä valmennus ja tsemppaus ovat hänen työurallaan saaneet aikaan!

3. Kassan palvelut tutuksi

Sisältö: Teollisuuden työttömyyskassa palvelee jäseniään monin eri tavoin. Tässä webinaarissa kerrotaan, miten kassan palvelut toimivat jäsenille ja miten mutkattomasti ja millä eri tavoin kassan kanssa voi asioida. Webinaarissa kerrotaan myös, miten kassan palveluita kehitetään muun muassa jäsentutkimusten avulla.