Uudet duunivalmennuswebinaarit 5/5 – Tulevaisuuden näkökulma työnhakuun – mitä valmiuksia työntekijältä vaaditaan?

Tule mukaan syksyn viimeiseen Teollisuusliiton duunivalmennuswebinaariin!

5. Tulevaisuuden näkökulma työnhakuun – mitä valmiuksia työntekijältä vaaditaan?

Ajankohta: Tiistaina 16.11. kello 18–19

Sisältö: Työn murros on jo jokaiselle tuttu ilmiö. Työ muuttuu yhä kiihtyvässä tahdissa, ja työn muuttuessa myös työelämässä tarvittava osaaminen muuttuu. Oman osaamisen kehittäminen kannattaa aloittaa heti, ja kehittämisessä kannattaa huomioida tulevaisuuden tarpeet. Tule webinaariin kuulemaan, millaista osaamista työelämässä tarvitaan vuonna 2035.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu webinaariin liiton urapalveluissa. Kirjaudu palveluun osoitteessa www.urapalvelut.fi/teollisuusliitto.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

• Haluat pysyä mukana työn murroksessa osaamistasi kehittämällä.
  • Haluat tietää, mitä osaamista tulevaisuuden työelämässä tarvitaan.
  • Haluat tunnistaa ja kuvata olemassa olevaa osaamistasi tulevaisuuden työelämän vaatimilla tavoilla.

Kouluttaja:

Katri Söder, opintojohtaja, osaamisen tunnistamisen ja tunnistamisen asiantuntija

• Katri Söder toimii Työväen Sivistysliitossa opintojohtajana sekä osaamisen tunnistamisen ja tunnistamisen asiantuntijana.
  • Katri on koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden maisteri. Lisäksi hänellä on opettajan ja rehtorin kelpoisuus. Hän on opiskellut myös osaamisperusteista koulutussuunnittelua sekä oppimisen ohjaamista osaamismerkeillä.
  • Katri on kirjoittanut teoksen Matkaopas osaamisperusteisuuteen, ja toimittanut teokset Ay-pedagogiikan opas sekä Suomen koulutuspolitiikan tulevaisuus. Työssään TSL:ssa hän kouluttaa ja kehittää mm. osaamisen huomaamista, tunnustamista ja vahvistamista.
Kouluttaja Katri Söder

Aikaisemmat webinaarit

Aikaisemmat webinaarit löydät urapalveluiden webinaarikirjastosta. Teollisuusliiton jäsenenä pääset kirjautumaan palveluun verkkopankkitunnuksillasi.

1. Working in Finland

Sisältö: Tämä englanniksi järjestettävä webinaari on suunnattu Suomessa työskenteleville työntekijöille, jotka haluavat tietää lisää suomalaisesta työelämästä. Millaisia kulttuurieroja työssä voi tulla vastaan? Mitä Suomessa työskentelystä on hyvä tietää? Kuinka tulla suomalaisten kanssa toimeen? Millaiset työehdot ja -olot Suomessa on?

2. Duunivalmennuksesta tukea työllistymiseen ja apua ihmisten asioihin

Sisältö: Tässä webinaarissa kerrotaan, miten uravalmennus käytännössä tapahtuu ja mitä kaikkea se voi sisältää. Webinaarissa vierailee myös Teollisuusliiton jäsen kertomassa, mitä valmennus ja tsemppaus ovat hänen työurallaan saaneet aikaan!

3. Kassan palvelut tutuksi

Sisältö: Teollisuuden työttömyyskassa palvelee jäseniään monin eri tavoin. Tässä webinaarissa kerrotaan, miten kassan palvelut toimivat jäsenille ja miten mutkattomasti ja millä eri tavoin kassan kanssa voi asioida. Webinaarissa kerrotaan myös, miten kassan palveluita kehitetään muun muassa jäsentutkimusten avulla.

4. Työnhaun kehittäminen kouluttautumalla

Sisältö: Työelämässä painottuu yhä enemmän jatkuva oppiminen. Tässä koulutusteemaisessa webinaarissa käydään läpi erilaisia tapoja kerryttää uutta osaamista, nykyaikaisia tapoja opiskella, erilaisia koulutusvaihtoehtoja sekä koulutusten rahoitustapoja. Tule kuuntelemaan ja pohtimaan juuri sinun tilanteeseesi sopivia koulutusvaihtoehtoja!