Työntekijöiden palkkarakennekurssi Vantaalla

Kurssilla käsitellään Teknologiateollisuuden työnantajat ry:n ja Teollisuusliitto ry:n välillä solmitun Teknologiateollisuuden työntekijöiden työehtosopimuksen palkkarakennetta (parake).

Aika: 4.5.2022, klo 9-16
Paikka: Scandic Helsinki Aviacongress,
Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

Kannustava ja oikeudenmukainen palkkaus on yrityksen menestystekijä. Palkkarakenne ja sen pitäminen ajan tasalla ovat puolestaan palkkauksen kulmakiviä.

Tavoite
Kurssin käytyään osallistuja hallitsee Teknologiateollisuuden työntekijöiden työehtosopimuksen palkkarakenteen määräykset ja niiden soveltamiseen liittyvät näkökohdat oikeudenmukaisen ja kannustavan palkkauksen toteuttamisessa ja ylläpidossa.

Kohderyhmä
Kurssi on tarkoitettu Teknologiateollisuuden työnantajat ry:n jäsenyrityksissä niille työnantaja- ja työntekijäpuolen edustajille, jotka osallistuvat työssään palkkarakenteen soveltamiseen ja ylläpitoon liittyvien asioiden hoitamiseen.

Työnvaativuustyöryhmän toimintaan osallistuminen edellyttää palkkarakennekurssin käymistä.

Kurssin pääaiheita:
• palkkauksen ja palkitsemisen periaatteita teknologiateollisuudessa
• työntekijän peruspalkan perusteet ja rakenne
• palkkarakenteen käyttäminen ja ylläpito.

Kurssimaksu:
Teknologiateollisuuden työnantajat ry:n jäsenille 310 € + alv.
Maksu sisältää koulutuksen ja koulutusaineiston lisäksi ohjelman mukaiset tarjoilut.

Kurssi laskutetaan jälkikäteen, kurssin laskuttaa Teknologiainfo Teknova Oy

Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 24 henkilöä.

Ilmoittaudu 19.4.2022 mennessä

Tarkempia tietoja: