Lataa mobiilijäsenkortti ja ilmoittaudu mukaan arvontaan – voit voittaa Teollisuusliiton frisbeegolfkiekot!

Nyt jos koskaan kannattaa ladata Teollisuusliiton mobiilijäsenkortti! Kaikki, jotka ovat ladanneet mobiilikortin 31.5.2022 mennessä, voivat ilmoittautua mukaan arvontaan, jossa kymmenen onnekasta voittaa Teollisuusliiton frisbeegolfkiekot (3 kappaletta kiekkoja + kantokassi).

Osallistu näin:

Lataa matkapuhelimeesi liiton mobiilijäsenkortti 31.5.2022 mennessä. Ohjeet löydät täältä.

Avaa mobiilikortti puhelimessasi ja siirry vasemmassa yläkulmassa näkyvään valikkoon

Valitse Arvonta ja ilmoittaudu mukaan ohjeita noudattamalla.

Arvonta on käynnissä 2.–31.5.2022. Ilmoittautumisajan päätyttyä arvomme kiekot kymmenelle onnekkaimmalle. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Onnea arvontaan – lataa mobiilikortti vaikka heti!