Lataa mobiilijäsenkortti ja ilmoittaudu mukaan arvontaan – voit voittaa hienon repun!

Nyt jos koskaan kannattaa ladata Teollisuusliiton mobiilijäsenkortti! Kaikki, jotka ovat ladanneet mobiilikortin 31.12.2022 mennessä, voivat ilmoittautua mukaan arvontaan, jossa on palkintona 25 käytännöllistä reppua.

Osallistu näin:

• Lataa matkapuhelimeesi liiton mobiilijäsenkortti 31.12.2022 mennessä. Ohjeet löydät täältä.
  • Avaa mobiilikortti puhelimessasi ja siirry vasemmassa yläkulmassa näkyvään valikkoon.
  • Valitse Arvonta ja ilmoittaudu mukaan ohjeita noudattamalla.

Arvonta on käynnissä 1.11.–31.12.2022. Ilmoittautumisajan päätyttyä arvomme reput 25 onnekkaimmalle. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Mobiilikortti on kätevä: Sen myötä jäsenkortti kulkee aina mukanasi. Voit myös koska tahansa tarkistaa kaikki jäsenetusi ja tarvittaessa todistaa yhteistyökumppanillemme jäsenyytesi, mikäli edun saaminen sitä edellyttää.