F-Securen edut

F-Secure antaa SAK:laisten liittojen jäsenille 25–50 euron alennukset Safe, Freedom VPN ja ID Protection -tuotteistaan. Lisää tietoa tuotteista voit lukea F-securen sivuilta. Alennetut hinnat saat käyttöösi syöttämällä sivulla olevaan kenttään kampanjakoodin, jonka voit tilata palautelomakkeella. Kirjoita palautteen aiheeksi F-Securen koodi sekä jäsennumerosi, joka löytyy jäsenkortistasi.

Koodin löydät myös mobiilijäsenkortista jäsenetujen alta F-securen kohdalta.

Tilausohjeet

1. Klikkaa tästä tuotetta, jonka haluat ostaa:
    F-Secure SAFE
    F-Secure FREEDOME VPN
    F-Secure ID PROTECTION
  2. Syötä alennuskoodisi ostoskorissa
  3. Saat sähköpostilla tuotteen tilauskoodin ja asennusohjeet

Klikkaa etukoodin syöttämisen jälkeen Osta nyt -painiketta. Päätös ostamisesta tehdään vasta tämän jälkeen, joten vielä tässä vaiheessa käyttäjä ei sitoudu mihinkään.

Kyseessä on jatkuva etu. Kun olet kertaalleen hankkinut tuotteen alennetulla hinnalla, etu on voimassa myös seuraavina vuosina.

Jos hankit sekä F-Secure Safe että ID Protection-tuotteet, tulee tehdä kummallekin erillinen My F-Secure -tili.

Jos sinulla on entuudestaan normaalihintainen F-Securen tuote ja haluat hyödyntää alennuksen, onnistuu etukoodin hyödyntäminen luomalla uusi käyttäjätili. Tarvittaessa tähän voi pyytää apua F-Securen asiakastuesta 09 4245 4493.

F-Securen asiakastuen löydät myös täältä.