Virusturva F-securelta

F-Secure antaa SAK:laisten liittojen jäsenille 20–40 euron alennukset Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat PC- ja Mac-tietokoneet, älypuhelimet ja tabletit haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta. Safe-tuotteita voit ostaa ja asentaa F-Securen kampanjasivun kautta. Alennetut hinnat saat käyttöösi syöttämällä sivulla olevaan kenttään kampanjakoodin, jonka voit tilata palautelomakkeella. Kirjoita palautteen aiheeksi F-Securen koodi sekä jäsennumerosi, joka löytyy jäsenkortistasi.

Klikkaa etukoodin syöttämisen jälkeen Osta nyt -painiketta. Päätös ostamisesta tehdään vasta tämän jälkeen, joten vielä tässä vaiheessa käyttäjä ei sitoudu mihinkään.

Kyseessä on jatkuva etu. Kun olet kertaalleen hankkinut tuotteen alennetulla hinnalla, etu on voimassa myös seuraavina vuosina.

Jos sinulla on entuudestaan normaalihintainen F-Securen tuote ja haluat hyödyntää alennuksen, onnistuu etukoodin hyödyntäminen luomalla uusi käyttäjätili. Tarvittaessa tähän voi pyytää apua F-Securen asiakastuesta:

[email protected] tai 09 2520 5050.