Virusskydd från F-Secure

F-Secure erbjuder medlemmarna i FFC:s medlemsförbund en rabatt på 20–40 euro för Safe-produkter som skyddar PC, Mac, smartphones och surfplattor från skadegörande program och andra faror på Internet. Safe-produkter kan köpas och installeras via F-Secures kampanjsida. De rabatterade priserna kan utnyttjas genom att ange kampanjkoden, som kan beställas via responsformuläret (skriv F-secure koden och din medlemsnummer på Vem eller vart? -fältet), i fältet på nätsidan.

När du har angett kampanjkoden, klicka på Köp nu. Köpet bekräftas först efter detta, så användaren binder sig inte i något ännu i det här skedet.

Detta är en ständig förmån. När du har köpt produkten till det reducerade priset en gång, kommer förmånen att gälla även i fortsättningen.

Om du redan har skaffat en normalprissatt produkt från F-Secure och vill utnyttja rabatten, kan du skapa ett nytt användarkonto för att använda förmånskoden. Vid behov får du hjälp från F-Secures kundtjänst, tel. 09 4245 4493.

F-Secures kundtjänst kan också finnas här.