SAL

PHT:n hyvinvointijaksot

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT järjestää hyvinvointijaksoja aikuisille ja lapsiperheille. Perhejaksot on tarkoitettu perheille, joissa on leikki- tai kouluikäisiä lapsia. Tarkoitus on kannustaa perheitä liikunnalliseen ja terveelliseen arkeen. Jaksoilla pääsee kokeilemaan erilaisia lajeja ja liikkumaan yhdessä. Jaksoja järjestetään eri puolilla Suomea.

Jaksoilla käytetään arvo- ja hyväksyntäpohjaista lähestymistapaa, joka auttaa osallistujia löytämään omalle hyvinvoinnille arvokkaita asioita.

Tutustu tarkemmin hyvinvointijaksoihin. Lomia haetaan PHT:n verkkosivujen kautta sähköisellä lomakkeella. Haku on avoin kaikille.

PHT vastaa osallistujavalinnoista ja jaksojen järjestelyistä ja ilmoittaa valinnasta kirjallisesti.

SAL-lomat tukee

SAL-lomat tukee PHT:n hyvinvointijaksoille osallistumista. Aikuisten kursseilla omavastuu on 25 euroa vuorokaudelta. Kun osallistut Pysyvään muutoksen -kurssin kaikille lähijaksoille, voit saada 50 euroa korvausta. SAL-lomat tukee SAK:n jäsenliittojen, eli myös Teollisuusliiton jäseniä.

Perhejaksojen maksuista SAL-lomat korvaa 25 euroa jokaista yli 6-vuotiasta osallistujaa kohden.

Katso lisätiedot