Turva

Teollisuusliiton jäsenenä olet Turvassa

Teollisuusliitto on vakuuttanut sinut 1.1.2021 alkaen vakuutusyhtiö Turvan jäsenvakuutuksilla.

Vapaa-ajan matkustajavakuutuksessa ovat vakuutettuina liiton jäsenet sekä mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapset. Vakuutus on voimassa Suomesta ulkomaille tehtävillä ja kotimaassa tapahtuvilla matkoilla vapaa­-ajalla. Eläkeläis-­ ja kannatusjäsenillä vakuutus on voimassa ainoastaan ulkomaanmatkoilla.

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus korvaa jäsenille tapaturman hoitokuluja, pysyvän haitan korvauksen sekä kuolemantapauskorvauksen. Eläkeläis­ ja kannatusjäsenet on vakuutettu ainoastaan pysyvän haitan varalta.

Järjestövakuutus kattaa liiton jäsenet puolisoineen ja seuralaisineen, kun he ovat järjestötehtävissä tai ­tilaisuuksissa.

Luottamushenkilöt on vakuutettu laajemmalla tapaturmavakuutuksella.

Tarkempia tietoja jäsenvakuutuksista sekä tuoteselosteen ja vakuutusehdot löydät osoitteesta turva.fi/teollisuusliitto.

Täyden kympin alennukset

Teollisuusliiton jäsenenä saat Turvasta jatkuvan 10 % jäsenalennuksen vapaaehtoisiin, jatkuviin vakuutuksiin. Kun keskität kotivakuutuksen lisäksi yhden tai useamman muun vakuutuksen Turvaan, saat lisäksi 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla ei ole kotivakuutusta tai sinulla on vain yksi vakuutus Turvassa, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta.

Tutustu tarkemmin ja hyödynnä sinulle kuuluvat edut turva.fi/teollisuusliitto.

Juuri oikeanlainen henkivakuutus omaan elämäntilanteeseen

Henkivakuutuksen avulla voit turvata läheistesi toimeentuloa, vaikka itse olisitkin poissa. Turva tarjoaa ammattiliittojen jäsenille edulliset Henkikulta-­ ja Parikulta­henkivakuutukset, joilla voit varmistaa tärkeän vakuutusturvan läheisillesi ja itsellesi.

Teollisuusliiton jäsenenä saat tutustumistarjouksena Henkikulta- tai Parikulta-vakuutuksen ensimmäiseksi vuodeksi 30 prosentin alennuksella. Tarjous on voimassa 1.1.–31.7.2021 ostetuissa henkivakuutuksissa. Etua ei saa Turvan verkkokaupasta.

Henkikulta ja Parikulta ovat ammattiliittoon kuuluville Turvan asiakkaille yksinoikeudella tarjottavia kuolemanvaravakuutuksia, jotka myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö. Vakuutus on tarjolla 15–67­-vuotiaille. Henkikulta-­ ja Parikulta-­vakuutusten korvaussumma alenee vuosittain iän myötä. Parikullassa molempien vakuutettujen ikä vaikuttaa korvaussummaan.

Hyödynnä henkivakuutustarjous jättämällä tarjouspyyntö osoitteessa turva.fi/teollisuusliitto tai soita 010 195 110.

Vakuutusalan parasta palvelua sinulle sopivalla tavalla

• Turvan asiakaspalvelu palvelee sinua ma–pe kello 8–18 numerossa 010 195 110. Jos asiakaspalvelun linjoilla on ruuhkaa, voit jättää takaisinsoittopyynnön.
  • Saat yhteyden asiakaspalveluun chatissä arkisin kello 8–18 ja lauantaisin kello 10–14. Chatin löydät osoitteessa turva.fi tai Turvan verkkopalvelussa.
  • TaskuTurva-mobiilisovelluksesta löydät matkavakuutuskorttisi ja sen avulla voit etsiä reissussa ulkomailla luotettavan lääkärin yhteystiedot. Sovelluksesta voit myös tarkistaa kätevästi vakuutusturvasi, viimeisimmän laskusi tiedot sekä viestitellä turvalaisten kanssa. Lue lisää täältä.
  • Korvauspalvelu palvelee arkisin kello 9–16 numerossa 010 195 108. Korvauspalvelun chattiin saat yhteyden arkisin kello 9–16.
  • Jos sairastut tai sinulle sattuu tapaturma ulkomaan matkalla, soita SOS-hätäpalvelunumeroon +358 10 195 111. Hätäpalvelu auttaa sinua suomen kielellä vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden.
  • Verkkoajanvarauksen avulla voit sopia sinulle sopivimman ajan ja paikan tapaamiseen. Tapaamiseen pääset varaamaan ajan tästä linkistä.
  • Turvan verkkopalvelussa voit muun muassa tarkastella vakuutustietojasi, ilmoittaa vahingosta ja viestitellä kanssamme. Sieltä löydät myös liittosi tarjoamat vakuutukset.