Jäsenkortissa ”uusin” liittymisaika, kalenteria ei tuotettu

Jäsenkorttien postitukset ovat käynnissä. Pari asiaa voivat herättää kysymyksiä, mm. liittoon liittymisen päivämäärä sekä taskukalenterin puuttuminen. Päivämäärälle on selityksensä, ja liiton kalenteria ei ole vuodelle 2018 painettu.

Miksi kortissa on ”väärä” liittymisaika?

2018-2019 jäsenkorttiin ei ole painettu ensimmäistä ammattiliittoon liittymisen päivämäärää, joka on aiemmin kortissa lukenut. Sen sijaan kortissa on päivämäärä, jolloin jäsen on liittynyt Metalliliittoon/TEAM:iin/Puuliittoon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jäsenen vanhat tiedot olisi poistettu myös rekisteristä. Kaikki jäsenyyshistorian tiedot ovat tallella liitossa ja otetaan edelleen huomioon vapaajäsenyyksiä laskettaessa.

Miksi jäsenkorttikirjeessä ei ole kalenteria?

Liittojen yhdistymisen aikataulu on ollut niin tiukka, että kalenteria vuodelle 2018 ei ole ollut mahdollista tuottaa.

Milloin jäsenet saavat korttinsa?

Kortit postitetaan erissä. Eräillä jäsenillä kortin saaminen saattaa kestää tammikuuhun asti.

Lisätietoja: Jäsenrekisterivastaava Kirsi Jääskeläinen, [email protected], puh. 020 77 41172 ja sihteeri Sisko Välikorpi, [email protected], puh. 020 77 41187